supervision &
neuroaffektiv analyse
Supervision handler om at skabe overblik. Det er en lærings- og udviklingsmetode der, ved kontinuitet og fastlagte intervaller, er understøttende for såvel faglig udvikling som for kvaliteten i det praktiske pædagogiske handleberedskab.
Jeg tilbyder individuel- og gruppesupervision med udgangspunkt i en eklektisk Neuropædagogisk forståelsesramme målrettet institutioner, der arbejder med udgangspunkt i et Neuropsykologisk fundament. Falder valget på mig som supervisor er det væsentligt med en opmærksomhed på, at forløbet inddrager en understøttelse af medarbejdernes egne læreprocesser og kan være – dog ikke nødvendigvis, rådgivende og anvisende i form af undervisning og læring. Herunder et centralt fokus på selvagens.
Nedenstående tekst danner rammen om et eventuelt forløb hos jer. Kontakt mig gerne for en uforpligtende snak om jeres behov.
supervision
Formål
Mål
Supervisionens mål er at igangsætte en bevidstgørelses- og refleksionsproces relateret til den enkelte/gruppen af medarbejdere i forhold til de faglige – personlige og relationelle færdigheder, de som ansatte besidder, kontinuerligt udvikler og arbejder med. Herunder yderligere at udvikle allerede forekommende handlekompetence.
Forståelsesramme
Afgrænsning
Metode
Pris
ekskl. moms
ekskl. moms
ekskl. moms

Jeg er certificeret – af Susan Hart og Marianne Bentzen - i NAA og tilbyder udarbejdelse af en struktureret analyse af et barn, en ung eller en voksen persons følelsesmæssige færdigheder.
Med den systematisk udarbejdede analyse opnås en vurdering af det enkelte menneskes aktuelle funktions-, kompetence- og sårbarhedsniveau omkring personlighedsudvikling.
NEUROAFFEKTIV ANALYSE
Fokusområder
NAAs fokusområder retter sig mod analyse og vurdering af følgende emotionelle færdigheder:
Der er herved tale om et tredelt analysesigte rettet mod
Formål
Mål
Målet med analysen og bud på interventionsplanen, er at der opnås en præcision i den pædagogiske intervention i barnets, den unges eller voksnes nærmeste følelsesmæssige udviklingszone. Med afsæt i det aktuelt analyserede og vurderede udviklingsbehov er det mulig at tilrettelægge udviklende aktiviteter og samspil iværksat i det relationelle miljø. Herved øges kvaliteten af den professionelle støtte dels til udvikling af følelsesmæssige ressourcer og stabilisering af ubalancer.
Forståelsesramme
Pris
Rapportudarbejdelse
Udarbejdelse af interventionsplan
